Partner worden?

Het versterken van het vrijwilligerswerk en scholen en trainen van vrijwilligers doen we graag in samenwerking met partnerorganisaties. Partner worden is heel eenvoudig en levert u ook nog eens voordelen op! Heeft u een training, cursusaanbod, een lezing, e-learning of een belangrijke informatie die interessant en nuttig is voor de vrijwilligers en biedt u deze gratis of zonder winstoogmerk aan? Meld uw aanbod hier eenvoudig aan. Op deze website ziet iedereen welke cursussen en trainingen er zijn voor vrijwilligers of professionals die werken met vrijwilligers en kan zich inschrijven.

Aanbod plaatsen

U kunt via uw account de training beheren: inschrijvingen bekijken, foto's wijzigen en cursusdata toevoegen behoren tot de mogelijkheden.

Heeft u al een account bij Vrijwilligersacademie Facet Ridderkerk? Dan kunt u inloggen met uw gegevens van Vrijwilligersacademie Facet Ridderkerk en direct een cursus plaatsen.

Klik hier om u in te schrijven

De voordelen van partner worden

• U valt op!
  • U laat zien dat u hart heeft voor Ridderkerk, dat u zich inzet voor professionalisering van het vrijwilligerswerk en/of hoe u maatschappelijk betrokken ondernemen omzet in concrete actie(s).
  • U bent bereid en in staat tot samenwerking en kennisdeling. Dat delen en samenwerken levert u trouwens ook nog een mooi netwerk op, er is één centraal punt waar ruime informatie en kennisuitwisseling is over vrijwilligerswerk.
  • U bespaart kosten en tijd.
  • U verbetert de kwaliteit van uw vrijwilligerswerk.