Workshop ‘Vrijwilligerswerk, iets voor jou?’

Denk je er wel eens over om vrijwilligerswerk te gaan doen maar weet je niet wat de mogelijkheden zijn, wat er bij komt kijken en wat er bij jou past?

De Vrijwilligersacademie organiseert op maandag 4 maart van 10.00 tot 12.00 uur de workshop ‘Vrijwilligerswerk, iets voor jou?’

In de workshop ontdek je wat vrijwilligerswerk is, wat de motieven zijn om vrijwilligerswerk te gaan doen, voorbeelden van vrijwilligersorganisaties- en functies. De rechten en plichten als vrijwilliger worden besproken en er wordt een interessetest gedaan. In een ontspannen sfeer maak je zo kennis met de wereld van vrijwilligerswerk. De workshop is bedoeld voor inwoners van Ridderkerk die overwegen om vrijwilligerswerk te gaan doen en zich wat breder willen oriënteren. De workshop vindt plaats van 10.00 tot 12.00 uur. Deelname is gratis.

Aanmelden kan tot 27 februari via de Vrijwilligersacademie of via inschrijven.vsp@facetridderkerk.nl.  Voor meer informatie kun je contact opnemen met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 - 430 440 of vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl.

Inschrijving voor deze cursus is gesloten.
work-thumbnail

Kantoor Facet Ridderkerk